Ben evlenirken 2 sene önce falan çocuk odası, yatak odası, oturma odası, salonu hep black out stor aldım. Çok memnunum iyi ki böyle almışım oğlum için de bizim için de çok iyi oldu. Mersin gibi bi yerde yazları özellikle çok sıkıntılı oluyor. Tavsiye ederim kesinlikle