5 ay olacak yakında bebeğim. İlk birkaç ay hiçbir etkisi yoktu. Ne baş ağrısı çektim ne bel ama şu 2 aydır geceleri uzun uyursam özellikle belim tutuluyor. Zor kalkıyorum yataktan . Doktora sordum sezaryenle ilgili değildir yorgunluk duruş bozukluğundan falandır dedi ama benimki de sezaryen kaynaklı sanırım ya.