anursz Kızlar merhaba ılk gunlerde bebegım daha sık kaka yapıyordy bırkac gundur azaldı ve 5 saat boyunca yapamadığı oluyor cok ağlıyor önerisi olan bu durumu yasayan varmı
deniz_9555 anursz 5 saat uzun bir süre değil. Şu an muhtemelen yaşadığınız gaz sancısı. Doktora danışıp probiyotik+gaz damlası kullanabilirsiniz.
alya2003 anursz benim kızımda 16 günlük bir gün yapıyorsa diğer gün yapmıyor ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ama yok. Bir haftaya kadar normalmiş sanırım araştırdığımda öyle öğrendim. Doktor kontrolümüze de var daha doktorumuza da danışacağım