asmingul487_ esraoza bn 3 gundur kullaniorm 41 gunluk oglum ama yaramadi su an cok kotu agliyor gaz sancisindan
bidebayilistersenferiya esraoza damlasından değil ama şurubu baya ise yarıyor simplex ile beraber kullanmıştım