jasminegms Bebeğim gögsümü ısırdı ve en cok süt olan gögsüm diğerinde pek birşey yok emziremiyorum süt dolu ne yapabilirim
gzdlgz Emzirmeye devam et göğsün zamanla iyileşecek. Benim bebeğimde ısırdı ve yırtılma olmuştu hiç bir tedavisi yok.
Deletedmom897 Oyle oyle ogrenıcek annesi🥰 dislerim var artık bıseylerı ısırabılıyorum dıyor kendınce.Zamanla ısırmaması gerektıgını anlayacak.Bi doktor asırı tepkı vermeyın demıstı.Eger yara tarzı bıseye cevırdıyse gogus ucu kremı kullanabılırsınız.