Sizlerden de yaşayanınız var mı dertleşmek istiyorum aynı durumda olan kişilerle konuşmaya ihtiyacım var 9.aydayız atak mıdır diş midir ayrılık korkusu mudur bayramda şehir dışındaydık ailelerimizin yanında haliyle uyku düzeni de şaştı eve bir geldik en geç akşam 8 9 da gece uykusuna geçen çocuğum gece 1 de 3 te uyuyor çıldıracağım nazar mı atak mı düzen mi şaştı ne oldu her şeye mızmızlanmalar ağlamalar 😫ne olur tek olmadığımı söyleyin çözümü nedir