ysmnabd Kızlar bebeğim neredeyse 10.5 aylık şuan 7500 kilo o yüzden doktorumuz raporlu mama başlattı kullanan var mı
degersizbirhayat_1 ysmnabd yaklaşık 3 sene önce kullandık ayda 700 gram kadar almıştı oğlum günde 2 kutu diyodu bazen 2 bazen 2.5 içiyordu doktor yeterli görmedi sanırsam ki 3 ay verdi sadece
degersizbirhayat_1 ysmnabd doktor bir tane mi önerdi bu sizin karar verebileceğiniz birşey değil kiloduna boyuna göre doktor öneriyor kaç tane içeceğini o söylüyor
ysmnabd degersizbirhayat_1 doktorla birlikte konuştuk ben doktora günde 400 milim bile mama içmediğini söyledim günde ikişer tane yazsaydı çöpe gidecekti ben de kimseye hakkına girmek istemedim doktoruma da bu durumu söyledim tamam günde bir tane kullanabilirsin dedi çünkü benim çocuğum iki tane içmez çok çok çok iştahsız bir bebek ne de berror reddi olan bir bebe
beren_ecem Arkadaşlar bende bu mamayı kullanmaya başladım fakat bebeğim içmiyor acaba meyveli ya da yoğurtduna falan karıştırarak verilebilir mi? Bilgisi olan var mı?