Kizlar ibb Anna baba oyun grupları 18.36 ay atolyesi açılmış göndermeyi düşünüyorum ama neler oluyor ne kadar sürüyor yuvamiz istanbul olarak geciyor en yakinda merkeze mi gidiyo4uz bir bebegim daha var yanıma almam da sıkıntı okur mu o da 14 aylik bilgisi olan veya daha önce gönderen var mı