Kızlar işyeri sahibimiz asla kira sözleşmesi yapmak istemiyor. İşyerini satma niyeti var, satarsa bizi çıkarsınlar diye istemiyor olabilir ama biz de hukuki haklarımızı kullanamayız diye korkuyoruz.
Sözleşme olup olmaması çok önemli mi. Bilgisi olanlar varsa yardımcı olur musunuz ❤️