Kızlar bebeğim sarılık diye doktor tavsiyesi üzerine mama verdik 3 günlükken. Şırınga kaşık vs denedik ama olmadı en son philps meme reddi yapmayan biberon aldık verdik. Ama bizde yaptı mememi zorla tutuyor bağırıyor. Silikon ucu da denedim şimdi onla az da olsa emiyor ama 5 dskıka frlan emip uykuya dalıyor. Bir saat sonra uyandırmaya çalışıyorum olmuyor. Doktor sarılık uyutur uyandırman gerek diyor. Ne yapacağım önerisi olan var mı çok zor durumdayım.