esranurmencet ayy, neden neden bu kadar taze dünyaya yeni gelmiş bir cana bu acıyı yaşatırsınız anlamıyorum. Doktora gidin fitil satılıyor zaten ve onu da inceltip uygulayacaksin. YouTube a yaz görürsün bilmiyorum başka ne yapacağımı demek ne abes. Araştırıp öğren. Sabun yakıcı madde sonuçta yazık yaaaa!
Bu arada soruna gelecek olursak, benimki sadece anne sütüyle besleniyordu ana 4-5 aylıktan sonra kakasını çok seyrek yapmaya başladı. Her gün keşke bugün yapsa diye strese giriyordum , belki ondan daha fazla ben kabızlık çekiyordum o yapmadıkça ama doktora götürdüm 12 -13 güne kadar normalmiş ama daha fazlasında fitil gerekiyormuş. Bebeğe hareket yaptırın. Mesela bacaklarını bisiklet çevirir gibi ve karın bolgesine masaj bebe yağı veya zeytinyağı ile. Çok bastırmadan. Poposunun delik kısmına biraz zeytinyağı surebilirsin o uyarıcı oluyo fazla içeri sokmican ama delik çevresine. Bide emziriyorsan ıhlamur iç bebeğe geçsin. Su içir ama ılık şekildebir kaç çay kaşığı mesela saatte, bir iki çay kaşığı falan.bunlari yaptın hala olmuyosa 12. Günde artık fitil uygulican ama onun poposuna göre küçük inceltip ve suya batircan önce ki rahat girsin diye ya da zeytinyağı surcen once delik çevresine. Sakın sabun kullanma yazık, bu kadar küçük bir cana böyle acı yaşatilir mi ya. Eskielr eskiden imkansızliktan ve doktora gitme az olduğundan öyle yapıyorlarmış şimdi cahillik diyorlar. Aynı cahilliği yol 2025 te de mi yapalım?!