Dün sabah kızımı sütten kestim çok fazla memeye bağlıydı ve hiç Ek gıda yemiyordu, başından beri böyleydi. Doktor önerisi ile kestim ama 2 gündür yine yemek yemiyor önceden en azından emiyordu şimdi ise hava ile yaşıyor resmen, ağzında tutuyor meme istiyor belli. Düzelir mi acaba ne yapmam lazım bilgisi olan yazabilir mi😪😪