Merhaba güzel anneler benim çok dert ettiğim bir durum var oğlum 2,5 yaşında ve 7-8 aydır oğlum asla bezini değiştirmeme banyosunu yaptırmama onunla ilgilenmeme asla müsade etmiyo baba baba diye ağlıyor sürekli, bana ne yaparsam yapayım git diyo oyun oynamak istiyorum git diyo dışarıya çıkarmak istiyorum git diyo babası da ilgili bir baba ama bana karşı çok hırçın bir yere misafirliğe gitsek babasını gözü görmezse ortalığı yıkıyor birde babaannesine karşı da böyle onları gördümü bana sürekki git yapma gelme hep öyle ama onlar yoksa benimle çok uyumlu çok iyi her şey, mesela üzülse canı acısa hastalansa baba diye ağlar çok kötü hissediyorum bu kadar şeye rağman beni kıskanmaz sanıyodum bir çocuğu olaki kucağıma alsam hemen anne diye ağlar kucağımdan o bebeği indirmemi ister ağlar ben bu durumun içinden çıkamıyorum ben bir hata mı yaptım acaba diye aylardır hata arıyorum düzeltmek için