durubebek_
Vallahi ben her tuşa basıyorum 3 aylıkken falan yine oyalaniyodu öyle oturup yanında kahvemi iciyodum o tekmeliyoken bı yandanda ona laf atiyodum ama şuan bilmiyorum inanılmaz değişti huyu yani herşeyden çabuk sıkılıyor en fazla 5 -10 dk duruyor dediğiniz gibi oglummu çok sıkılgan yoksa bu aylarda normalmi bilmiyorum. Her yere bakmak görmek istiyor en ufak sese dönüp bakıyor yada o tarafa gitmek istiyor emzirmek bile çok zorlaştı. Emerken çıt sesi duysun memeyi bırakıp dönüp oraya bakıyor falan bakalım düzelecek inşallah😁