TwinsAndBeren 3 günde iyileşti, ilk sünnet olduğu gün doktoru fitil önerdi o gün rahat uyudu, yenidoğan olduğu içinde emzirme, alt değişimi ve uyku döngüsü içindeydi.
Bizim doktorumuz ertesi gün için dikişlerini aldı, tsbi dikişleri alınırkende pansumanı kurumasın diye zeytinyağı ile yağlayın ki kolay çıkaralım demişti, o nedenle biraz daha kolay oldu, pansuman sürecinde batikon vermişti, birde bir büyük beden(2 numara) bez kullanmamızı önerdi.
Nedeni ise, bildiğimiz karton bardakların tabanını kesip bezine değmesin diye 3 gün pipi koruma kalkanı yaptık😂 şükür atlattık, bir hafta sonra da kontrole gittik. Çocuk doktorumuz ise her aylık kontrolünde kontrol etti, sünnetçimiz (üroloji doktoru) sanat eseri çıkarmış yaw diye beğendi🥰😂 sünnet derisinde yapışıklık olmasın diye, ödevler verdi alt değişiminde ileri geri hareketini aklınıza geldikçe yapın diye. O süreci de atlattık.