Ebruylmz444 Kızlar ek olarak vitamın veya da gelişimiyle alakalı yaptığınız doktoronuz önerip memnun kaldığınız bir şey var mı mesela normal süt değil de pastorize sütle yoğurt yapma gibi gibi
canmanayvesuyu Ebruylmz444 ben de pastörize jersey ve activiayla mayalıyorum güzel oluyor gerçekten bi de bebem yese doğru düzgün 🙄
ayisit Ebruylmz444 haftada en az 90 gr balık tüketmesi gerekiyor bebeklerin beyin gelişimi için. Yoğurt mayalarken de aslında doğru olan pastörize süttür. Market yoğurtları bile evdeki kaynatılarak yapılan sütün yoğurdundan daha faydalı 🌸
ahsala Ben sütçüden alıp probiyotikli yoğurt mayasıyla mayalıyorum lezzeti o kadar güzel yumusak nötr ki normalde ev yoğurdu hiç sevmezdim artık kendimizide yapıyorum kızım da yoğurt canavarı
canmanayvesuyu Ebruylmz444 yok kendim görüp araştırdıklarımla açıkçası bebeğim hiç bişey yemek istemiyor şu an yoğurtla alakalı değil 🥲
surprizbebe canmanayvesuyu bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama küçük bebeklere hersey ağır geliyormuş epey yağlı ya
canmanayvesuyu surprizbebe yaa duymamıştım bunu 7.5 aylık bebeğim. Jersey bulamadığımda normal pastörize sütle de yapıyorum ya
surprizbebe canmanayvesuyu ben de jersey mayalıyorum kendimize ama bebeğime normal inek başlayacağım geçen burda okudum yine doktor önermemiş jersey. Bağırsakları tam gelişmediği için hazmı zor oluyormuş sanırım
canmanayvesuyu surprizbebe ben de sorup doktoruma bir daha kullanmayayım çok faydalı diye öyle yapmaya çalışıyordum ama bebeğim zaten yemek istemiyor yediyse de çok az yemiştir teşekkür ederim yine de 🥰