goktugunannesii_ Sonuçlarım çıkmış diye mesaj geldi ama hala e nabızda görünmüyor bilen var mı yardımcı olabilir misiniz ne yapmam lazım doktora gideceğim zaten ama epey bir süre sonra ben önden de öğrenmek istiyorum