ayisit aslında yüzüm ne büyük ne küçük orta. Ama yuvarlak gözlük pek olmadı. Böyle kenarları keskin olan gözlükler yüzüme daha çok yakıştı bide sarışınım saçlarım sarı siyah da oluyor kahvede. İki model de birbirine benzemiyor mu sizce. Burbery çok yakıştı ama ray banın bu modelini denicem bu da yakıştıysa Alırım bunu