Tutaste_ ama o aylarda bir uyku karışıyor canım benim kız da öyle olmuştu gündüzleri kısa uyurdu gece çok uyanırdı 7 aylık olduk şimdi biraz düzeldi düzen oluşturmaya çalışıyorum ona gündüz 2 uzun uyku bazen akşam üstü yarım saat uyuyor bazen uyumuyor gece de 1 kere uyanırsa mama için içip geri uyuyor