Ne yapmalıyım bilmiyorum ama ağlamaktan sesi kısıldı bebeğimin 2 ayrı doktora götürdüm ama ikisi de antibiyotik verdi son gittiğimiz kulakları da iltihap yapmış dedi o yüzden de ağlıyormuş 🥺 doğru düzgün uyuyamıyor. Öksürük geliyor uyutmuyor hırıl hırıl. Deneyimlerinize güvenerek sizden akıl almaya geldim yarım edin ne yapabilirim nasıl silebilirim bu hastalığı 🙏🏻