Merhaba arkadaşlar benim oğlum normalde günde 2 defa kaka yapardı zaten 3 aylık suan genelde sıvı kıvamlı yapıyor ama son 3 gündür günde 4 yada 5 e çıkardı böyle dolu dolu yapmıyor sadece osurarak bir defada öyle taşarcasına değilde normal yapıyor birde bazen mukus çok oluyor suan elini çok emiyor ona bağlıyorum ishal nasıl anlaşılır kusma ateş huzursuzluk yok çok şükür Allah’a ama dediğim gibi yaşayan var mi beni bilgilendirir msnz bu Arada sadece anne sütü alıyor