Oglum 2yaşında geceleri beşiğinden süreli yanıma geliyor birlikte yatıyoruz ama beni delirten bir huyu var elimde yüzümde yada eliyle ulaşabileceği biryerde yara varsa uyku arasında o bölgeyi buluyo ve yaralarımı soyuyo uykudan acısına uyanıyorum bazen kanatana kadar tırnaklıyor ya gerçekten delirtiyor beni ne yapacağımı şaşırdım yaralarıma bant takıyorum tırnaklayarak onu bile söküyör psikoljimi bozdu artık nasıl bi yol izleyecegimi bilmiyorum nasıl unutturacam lütfen bana bi akıl verin böyle bir şey yaşayan oldumu ne yaptınız