kibritci_kiz nesegul aynen öyle her gün en fazla 5 saatlik uykuyla (o da ikiye bölünüyor) nasıl ayakta kalıp hala enerjik olduğuma ben bile şaşırıyorum 😂
nesegul kibritci_kiz kız bende şok geciriyorum kendime o kadar az uykuyla bayram temizliği yemekler yaptım valla helal olsun bize insan alışınca valla zorlanmıyor ama ilk başlarda olecem sandım uykusuzluktan 🤣🤣🤣
aleksandralarossa rosemihra 3 yasına girmek üzere bugün düşündüm okula başlayınca rahatlarmıyımki die 😣
1prensesannesi__ rosemihra ayy bilmiyorum ama 1,5 yaşına 1 ay kaldı gece beslenmesini bırakmıstik halâ emzirmiyorum geceleri, dün gece sabaha karşı uyandı meme krizi tuttu ama yine de sabredip konuşarak sakinlestirip yanımda uyuttum
cLearQueen momas dün arkadaslarla kahve icmeye ciktık 3 yas cocukları var, tum kafe bizden rahatsiz oldu 1 saat anca oturduk soyleyeceklerim bu kadar
momas cLearQueen 28 yaşımadayım hala annem benimle uğraşır her gelmede börek dolma tatlı yapıp getirir evimi temizler 😂 bence de annelik gönüllü kölelik
elazra2025 rosemihra kızım 4.5 yaşında tam anlamıyla rahatlığa ermiştim kiiii 2.yle 1.5 aydan selamlarrrr 😁😁😁
Denizzz88 rosemihra bence memeyi bıraktıklarında bi tık daha rahatlıyor insan ben uzun süre emzirdim (3 yaşa kadar😂) memeyi kestikten sonra hiç uyanmamaya başladı ve çok rahatladım ama yine 2 yaşından sonra da bir kere falan uyanıyordu o zaman da rahattım
aselliyam23 Birdunyabircennetannesi sanırım aynısından bendede var 4 yaş artık düzene girdi mesajlarını görünce umudum vardı ama oda kalmadı ya hala uykularımz yok 🥲
tugba65 bfaydmr kendine ve psikoloji ne ve en önemlisi uykuna önem veriyorsan boşver 2. Yi gerçekten dediği gibi rahat battı bize 2. Doğurduk
bfaydmr tugba65 valla oğlum 4 ay 6 günlük. Tırnağına dahi kurban olurum. Ama 2yi Allah isteyene versin
silahincer rosemihra atak dönemleri bitince dicem ama değil anneye bağımlılık desem hiç değil sendromlar hiç mi hiç değil sonra okula adapte ortaokul lise sınavı sonra üniversite sınavı kazandı kazanmadı kazanamadıysa tekrar baştan kazandıysa evi yurdu gidecek gelecek açmı susuz mu üniversitesi bitince işe girecek girmeyecek işe girse çocuğum çok çalıştı yoruldu sonra evlendi torun torba bence biz anneler öteki tarafta anca rahatlarız o da belki 😅😅