Bence gece çok ellemeyin. Bu sefer uyku problemi başlayacak oda kötü. Benim bebeğimde gece de gündüzde uzun uzun emmezdi kilo alımı iyiydi. Ne kadar emerse gece. Bence uyandırmak için ellemeyin, bu benim fikrim. Yani kısa da olsa emiyorsa ama son sütü almiyorsa onu düşünmeyin