Kizim 20.30 21.00 gibi uyuyor lakin gece 3te uyanip surekli agliyor ne yaparsam yapayım uykuya geri dönmüyor. Baybay melatonin spreylerini bile denedik. Ya memede uyuyor yada ayağımda sallayarak uyuyor bazen de kendi kendine uyuyor. Sizler napiyorsunuz böyle Bi durumda?