Slm kızlar bu saatte benim içimi daraltan bir konuyu size sormak istiyorum oğlum beş yaşında ve kendi kendine gülüp konuşuyor bazen çok heyecanlanıyor ne oldu diye soruyorum kukuliye dom doma gülüyorum diyor yani çizgi film karakterlerine gülüyormuş ve bu hareketler beni çok endişelendiriyor YouTube iki aydır izlemiyorum ne olur bu konuda fikri olan yazsın lütfen çok teşekkürler şimdiden