ayseguloget senaurass benim bebeğimde kusuyor cok yemekten oluyor bence 16 günlügüz asiri emdigi zaman kusuyor
babyandmom_ gamze0607 Kullanmıyordum böyle bir problemimiz yoktu inanın ki. Dün gece başladı üşütmeye bağlı mı onu anlayıp doktorumuza yazacağım
gamze0607 babyandmom_ bizimde yoktu fakat doktor tavsiyesi üzerine probiyotli gaz damlası kullanıyoruz çokta memnunuz. Her çocuk farklıdır tabi
babyandmom_ senaurass Daha hızlı gazını çıkarıp rahatlıyor. Gaz sancısı süreklilik göstermiyorsa üşütmeye bağlı olduğunu anlıyorum. Tabi her bebekte farklımıdır bilemem
senaurass babyandmom_ anladım teşekkür ediyorum benim de biraz hareketlerini takip etmem gerekecek demek ki
demirok senaurass merhaba bebeğim sarı kustuğu için 8 gündür yoğun bakımda yatıyor sebebini bulamıyorlar sizin belli mi