momas gamze0607 ayyy ilk zamanlar annemde kalıyorduk sabah uyanınca gece kaç saat uyuduk diye hesap ediyorduk. 5 saatse oooo çok iyi diyip seviniyorduk🥲
gamze0607 momas ay bizde sevinir olduk, ilk 10-15 gün güzeldi uyuyordu nazar değdirdiler çocuğuma 😂 uyumamak için direnen bir bebek 😂❤️
Tutaste_ momas başlıcam by latın atagınafa haftadınada ya sndjdj ıkı buvuk aaatr bır uyanfık yenı doganmıyız biz Aw
momas Tutaste_ ay sorma gece bizde koltukta uyumuşuz en son 6.20 de odaya geldim 8 e on vardı uyandık bütün uyku saatleri şaştı bakalım gündüz ne halt yicem. Yeni doğanken bu kadar uyanmıyordu emiyor dalıyordu…