mucizemm94 bebeğim 9 aylık, ateşi çıktığı zaman üzerini çıkartıp bir damla udi hindi yağı içiriyorum. Ayaklarının altına ya sarımsak kürü ya da karafil krem sürüyorum. O gün ateşini kontrol altında tutuyorum, ertesi güne bir şey kalmıyor çok şükür. Portakal yağıda çok iyi bir ateş düşürücüdür bilginiz olsun. ♥️