Yahu ben tükendim artık oturup ben ağlayacağım benim kızım 34 haftalık doğdu ilk 3 ay çok zorlayıcı geçti filn neyse iki aydır emme problemi var sürekli memede ağlıyor emmek istiyor ama emmiyor böylelikle sütüm iyice azaldı 6 aylık olduğu için hemen ek gıdaya başladık ve mama takviyesi asla hiçbir marka mama kabul etmedi biberon reddi yalıyoruz ama emzik emiyor 🤦🏻♀️ pirinç unu denedik onu yedi bu seferde süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı şuan sınırlı şeyler verebiliyorum onlarıda asla yemiyor tükürüyor memede ağlama krizleri yaşıyoruz en sonunda unu suyla pişirdim içine pekmez kattım yedi he birde bebe bisküvisi yiyor mecbur kaldığım için veriyorum yoksa açlıktan bayılacak napcağımı biliyorum buraya şöyle içimi dökmeye geldim çaresiz bir anne olarak gelişine yaşıyoruz şu günlerde düzen desen sıfır birde küçük kızım var 4 yaşında oda orta kulak iltihabı oldu oy babam oy dua edin bari kız ihtiyacım var