newannee__ pek dışarıyla bağlantım olmadığı için öyle arkadaş çevrem yoktur çokça kazık yedigimden,konu komsulugum da yok binamdakiler tuhaf insanlar, bi eşimle ortak arkadaşlarımız vardır işte ailecek gorustuklerimiz onlar da çocuklu insanlar olduğu için dikkat ederler ,annemgile gelince de bana getirtene kadar canım çıkar gelmez ama ona gidince ,eskiden tek çocukken kafayı koyar uyurdum şimdi bebek var kısmetse onun da büyütüp üstüne salmayi bekliyorum 🤣