handeuraz18 vicdanla ne Alakası var magazadan gıdıp alacağın zıbında onun aynısı degıl mi boşuna musrif ikinci oğluma hamileyim ilk oğlumdan kalan onca şey var alt üst bazıları etiketli bile duruyor almışız kıyafet çokluğundan giydirmeği unutmuşum hemen hemen hepsi 2,3 defa giyilmiş yepyeniler hepsini makineye attım ütüledim yeni alınmış gibi sadece yeni bi park beşik ve Bebek arabası aldık o kadar çünkü diğer beşik eskımıstı baya onu attık yenısını aldık yani kısaca vicdan yapacak bi durum yok 😂