eda_ece00 kimisi erken konuşur, kimisinin motor becerisi iyidir her bebek farklı bir yönden kendini önce sivriltir sonra birbirlerini yakalarlar herhw6bir problem olmadığı sürece sonra asıl yetenekler 3-4 yaşindan sonra belli oluyor bu çocuk bunu iyi yapıyor diyorsun . Büyük kizim 1 yaşındayken çok fazla kelimesi vardı ama hareket yoktu ,küçük şuan 14 ayı bitecek az kaldı her dediğini anlar istediğimi getirir hareket konusunda da çok iyidir ama kelime pek yok sadece bizi taklit eder, işine gelirse baba der geçen teyze kelimesini öğrenmişti onu da unuttu ama herşeye parmağını uzatıp mem mem der ben de ismini söylerek ve soyleterek veriyorum ama tık yok bakalım illaki konuşacak da ablası gibi 🤣