Hanımlar geçen hafta çarşamba günü oğlumun kanülü değişti o günden sonra kanül yeri kızardı şimdi de baya kabarık sarı akıntısı var 2 kere acile gittik doktorlar bayram izninde olduğundan dolayı kbb ye gidemedik oğlumun genel rahatsızlığından dolayı kanül yerine bakmadılar bile direk 5 tüp kan alımına başlıyorlar ve meşhur lafları size yatış yapacağız sebep ne bildiğimiz şeyler..(genetik sonuç bekliyoruz ast,alt değerleri hep yüksek yoğun bakımdan 200 değerle taburcu olduk prof doktor uzun süre antibiyotik kullandı belli bi süre kullanamaz artık bu şekilde taburcu edeceğiz mecburen diyerek taburcu olduk bu yüzden yatış kabul etmiyoruz)acilden nefret ettim artık başına gelen varsa yokmu buranın bi kremi feln günde 2 kere kanül pedini değiştiriyorum aklıma kantaron yağı geldi araştırdım onu damlattım bugün, kristalin sprey sıkıyorum zaten her değişiminde varsa önerileriniz bekliyorum kızlar