öğlen geldi o saatten beri ne bişey yedi ne de su içti sadece 2 kere tuvalete gitti sadece uyuyor acaba bize alışmadığı icin mi böyle stresten dolayı mı yapıyor bilemedim yarın veterinere götüreceğim bugun ev sahibim geldi çıkamadım bide gözleri akmış ama silip silmemekte kararsız kaldım neyle nasıl silebilirim ya da silmeli miyim? bide üzerinde 3 tane benim gördüğüm kadarıyla pire gördüm damla damlatınca geçiyormuş ekstra bir şey yapmam gerekir mi? 🙏🏻