8 ay 5 günlük bebem 3 aylıkdan beri diyetteyiz süt ürünleri yumurta dana eti vs. 1 ay önce ramazanın başında pide yemiştim pidede tereyağı varmış kızarmıştı vücudu pide yemeyi kesince geçmişti bebemin kızarıklığı bayramda az tereyağlı pilav yedim herhangi bi kızarma olmadı vücudunda doktorumuza söyledim diyet açmayı deneyelim dedi peynirli poğaça deneyeceğim de cesaret edemiyorum yine kızarıcak vücudu diye sizde durumlar nasıl ?