Merhabalar, 2 ay 3 haftalik bebegim 3 gundur oksuruyor. Ates yok, huzursuzluk yok, istahsizlik yok, burnu da acik. Doktora gittik cigerleri temiz, bogazinda agzinda bulgu yok, burnunu temizleyin takip edin dedi. Reflu ihtimalinden bahsetsem de bi sey demedi. Kusmasi cok az oluyor bu arada.
Boyle bi sey yasayan var mi aranizda? Hastalanacak diye cok korkuyorum