MoonCrystal şöyle soyleyeyım 12 bın TL borç vardı 6 bın odedım gerıye 6 kaldı bır ay odeyemedım dıye avukatlık ucretı dosya ucretı daha eklendı bır ay gecıktırdınız faız dendı şuan tekrar 14 bın oldu bende dedim bu nasıl bitecek odedıklerım boşa gıttı odemıyorum dedım kartlarıma bloke koymuşlar