Zk95 ben de ilk baslarda korkuyordum, ama doktor kendisi yaptı ve gösterdi. Bebeğin agzı acık olmalı, kafası yan yattıgında burun deliğinden hafif orta siddette sıkacaksınız. sonra sırtını pıt pıtlarsınız. 2,5ml yeterli ilk baslar için. İlk yapışlarda yanınızda birileri olsun korkmadıkca daha rahat yaparsınız. Siz eğer enjektör kullanacaksanız 2,5 ml kısmına kadar doldurun 5 ml cok olur.