poyrazmom2604 2_surpriz_yumurta01 benim bebeğime 2.ay aşısı olduktan 15 20 gün sonra olmaya başlamıştı aynı o şekil nohut büyüklüğü gittikçe iltihap oldu kendiliğinden patladı iz kaldı sağlık ocağı normal olduğunu aşının iyi tuttuğunu söyledi
hazal_karaca 2_surpriz_yumurta01 aşı dağılmamış olabilir eliniz ile masaj yapabilirsiniz hafif şekilde
poyrazmom2604 2_surpriz_yumurta01 evet bizimde sonradan oldu tesadüfen kolunun şiştğini görmüştüm korkmuştum