Nuranneee benimki artık 7 buçuk aylık. Ama 6 ay döneminde genelde şu şekilde yapıyordum ben, patates havuc buharda haşlayıp ezip yogurtla veriyordum, aynı şekilde brokoli + havuç, yeşil kabak, bal kabağı tatlı patates, tek tek veya evde olana göre karışık. yoğurt çorbası yapıyorum kemik suyunu kaynatıp az pirinç atıp yoğurt yulaf unu ve yumurta sarısı ile terbiye. 7 aydan sonra balkabağı çorbası : azıcık soğan bir diş sarımsak bal kabağı ve patatesi az zeytinyağı ile soteleyip kemik suyu ekleyip, blender turuyorum bunu çok seviyor ben çok az da kimyon ekliyorum. Arada bu sebze purelerine azıcık iki üç kez çekilmiş kuzu kıyma ekliyorum. Patates ve kıymayı haşlıyorum, çatalla eziyorum, bunu da yoğurtla yemeği seviyor. Öğlen bu şekilde çorba ya da sebze veriyorum. İkindi de irmik ile cam rendede rendeledigim elma veya armutu pişirip veriyorum. Veya rende yaptığım az pisirdigim elma, armut, kayısı veya mürdüm eriğini yoğurtla veriyorum. Muzu çok sevdiği için tek veriyorum çatalla ezip, kabızlık olmaması için verdiklerime biraz zeytinyağ gezdiriyorum. Avokadotu ezip tuzsuz lor peyniri ile karıştırıyorum, yine yarım yumurta sarısını avokado veya lor ile karıştırıp veriyorum. Bazen bir kaşık tahin veriyorum 7 aydan itibaren. Şöyle bir şey de yaptım, bir ek gıda kitabında görmüştüm, kapya biberleri çekirdeklerini temizleyip rondodan çektim, suyu çekene kadar kaynatıp o püreyi buz kalıplarında dondurdum, sebze purelerine bir tablet atıyorum, biber c vitamini için baya zengin bir sebze, ev yapımı bebek salçası gibi oldu. Bebek tarhanasi veriyorum. Yine kemik suyunu da ben küçük karton bardaklarda dondurdum o şekilde kullanıyorum birer birer. Kıymayı da buzluğa minik toplar olarak attım dondurup birer tane ekliyorum purelere.Aklıma gelenler bu şekilde. Çatalla ezmeye çalışıyorum pureleri hep blendera alışmasın diye.