Çok şükür içmiyorum ya. Gebelikte bıraktım üstelik tiryakiydim. Emzirirken 1-2 kere arkadaşlardan çektim,kendimi aşırı aşırı suçlu hissettim. Hemen duşa girdim dişimi fırçaladım.
Bebeğime aşırı zarar verecek olarak kodlamışım beynimde.
İnşallah sizlerde bırakırsınız kızlar. Derlerdi inanmazdım elim yüzüm değişti😀