Sin21 kına varmiydi saçta varsa boya ondan tutmamış olabilir. Kinasiz sa heryere eşit dagilmamis olabilir hamileyken organik boyayla evde kendim boyamistim sampuan uygular gibi uyguladım heryeri eşit olmustu..belki boyaniz bozuktu buda olabilir ama yine en azından 3 gün geçsin ondan sonra boyayın