Benimde oğlum 15 gün sonra yaşına girecek hiç kelimesi yok bi iki ay önce babıldama denen şeyi yapıyordu bi ara sus pus oldu bi kaç gündür yine sesler çıkarmaya başladı. Benimde çevremde şimdiye anne baba demesi lazımdı diyenler oluyor tabi takılmıyorum ama anne demesi için niraz sabırsızlandığım için üstüne düşüyorum galiba. Benim yavrum 10 aylık yürüdü her şeyi önde gidiyo ama konuşmada tık yok