mrvfdn kızlarr kararsızım hangısı daha iyi tam yatış olması şart bu arada sizin önerilerinizede açıgım ama bu 3 marka ebat olarak iyi hemde en cok tercıh edılenlermiş
mrvfdn kimbumadam 11 aylıkta ilk basta en önce onu alıcaktım ben hem tam yatıs pozısyonu yok hemde tentesının arkası açık onu sevmedım kışın yagmurluk takmak şart o yuzden vazgectım ondan ya yoksa aşırı iyii küçücük oluyo da bana daha kullanıslı bısey lazım