Alpimkalbimm Bebeğim 4 ay 1 haftalık kucağımda oturtuyorum bayramda her gören tepki verdi erkek bebek geç oturur 6 sonu 7 gibi oturtacaksın diye. Henüz doktora gitmedim sizler nasıl biliyorsunuz neler yaptınız. Ağrısı mı olur sakıncalı mı ?
Irmakk1 Alpimkalbimm ne alakası varmış? Çok saçma bence. Bana doktor 4 aylıkken kucağında oturt 5 aylıkken yanına destek koyup oturt demişti aynen öyle yaptım. 6 aylıkken de kendi başına desteksiz oturmaya başlamıştı. Çok saçma bence doktor size ne söylüyorsa onu yapın. Herkes herşeyi Çok biliyor
hazal_karaca Alpimkalbimm 3.5 aylıkken doktor destekli oturtmuştu sürekli olmasada arada oturtabilirsiniz demişti. Bebeğim beş aylık ve destekli oturuyor kucağımızda. Erkek bebeklerde testisler için miydi neydi geç oturtun diyorlar ama bi alakası yok.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Alpimkalbimm erkek bebek geç oturur Erkek ve kız bebeğin arasındaki farkı anlarsam cevap veririm 🤣
mrvfdn Alpimkalbimm ben 4 aylıkken oturtmaya basladım desteklı yada kucakta falan öyle bişey yok ben duymadım kımseden doktorlarda desteklı 4 te baslayabılırsınız dıyolar genelde
Aklimideliricem Ben 4.5 aylıkken felan kucağımda destekli oturtmaya başladım yavaş yavaş 2 erkek annesiyim. 6-7 aylık geç yine çok bilmişler üşüşmüş en iyisini sen bilirsin bebeğine göre hareket et 😍
Alpimkalbimm Irmakk1 valla neler dediler ben de tedirgin oldum yanlış videolar izledim herhalde dedim. Fikirlerinizi almak istedim
Alpimkalbimm NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kız bebek 5 sonunda başlarmış erkek 6. Ay sonunda :) valla bilemedim dedim kötü bir şey yapıyorum herhalde
Unicorn67 Alpimkalbimm öyle birşey yok 4 aydan itibaren oturtabilirsin ki bebeğin 8 -9 aylarda desteksiz oturması gerekiyor
hazal_karaca Alpimkalbimm az önce doktorun bir paylaşımını gördüm bebek destekli oturduğunda başını kendi tutabiliyorsa hazır demek ama hala baş kontrolü sağlayamıyorsa zamanı varmış🌸 bunları da tummy time, eğimli destekli oturma ve bebeğin iki yana dönmesini destek olarak sağlayabiliriz🌸
mss_12 Alpimkalbimm 3 buçuk aylıktı kucağımda destekli oturmaya başladı.şuan 8 aylık kendi desteksiz oturuyor yerde.6 ayda başlarsanız çok gecikmiş olur.yani kucağımda oturdu hooop desteksiz otursun olmuyor aylar sürüyor.o dedikleri öncedendi Osman gönülal çok güzel açıklıyor youtube da bir bakın derim .
sedadvc Alpimkalbimm Oğlumu 3 buçuk aylıkken kucakta oturtmaya başladım. Şu an 6 buçuk aylık desteksiz oturuyor. Bir problem yaşamadık.
denizalismom Alpimkalbimm yoo alakası yok . Oturtmanın kızı erkeki mi olur çok saçma geliyor bana böyle şeyler. Bebeğiniz kendisi ne zaman isterse oturur. Kimseyi takmayın .
minikpanda73 Gene herşeyi bilen tipler Başını dik tutabiliyorsa ve oturmaya merakı varsa kısa kısa sürelerle yapabilirsiniz Benim bebeğimde erkek 4 aydan sonra kucağımda yavaş yavaş oturtum hatta yatırirken ağlıyordu şuan 7 aylık kendi oturup oyun oynuyor
Alpimkalbimm Herkese yanıtları için çok teşekkür ederim kimseyi dinlemiyorum ben de otutturuyorum artık 🥰
deryaren Alpimkalbimm olduuu cacık deseydin ne acayip insanlar var ya hayır yavaş yavaş oturtabilirsiniz az sürelerle🌸