aybarssmom_ anne sütü almayıp mama ile beslenen bebeklerin 2 yasına kadar günde 1 2 dafa mama alması gerekiyormuş bağışıklık icin. Inek sütlerini 2 yasnda önce önermiyoruz demişti doktorumuz bize. Kabızlık ve işatahsızlık yapıyormus bebeklere. Bende cocuğum anne sütü almadi bari 2 yasina kadar mama vereyim dedim. Ama 14. Aya kadar zar zor içti kendisi bıraktı bidaha sadece ek gıda ile devam ettik