Kızlar bebek oto koltuğunu kızım 3 aylıkken aldık ama bir türlü alışamadık hala kızım da bende çok dik geliyor bana Yani yatık pozisyonu bile çocuk oturur vaziyette uyuyor şu anda 8 aylık kızım ama hala korkuyorum beli falan ağrır mı boynu ağrır mı diye koyamıyorum uzun yolculuklarda arabayı eşim kullanıyor ben arkaya geçip ya kucağımda uyutuyorum emniyet kemerini bağlayıp ya da pusette uyutuyorum Bir türlü alışamadım oto koltuğuna Siz ne düşünüyorsunuz Sizce de çok dik değil mi oturur pozisyonda uyuyor çocuk beli falan ağrımaz mı