Merhaba hanımlar bebeğim şuan 4 ay 21 günlük biz yemek yerken saldırırcasına elimize uzanıyor sofraya uzanıyor ona vermeyince ağlıyor huysuzlanıyor ufak ufak tadımlara başlasam mı yoksa 5. Veya 6. Ayı mı beklesem onu öyle gördükçe içim gidiyor ama sağlığı açısından hangisi doğru olur yemek yemeye çok istekli öneriniz veya başınıza gelenleri paylaşır mısınız?