anakraliceee Kızlar nerden başlasam 3 aylik 13 günlügüz kaka da mukuslu kan görüldü 1 aylıkken korktuk istanbul ataşehir oturuyoruz bi sürü tahlil yapıldı bisey çıkmadı bizi polikinlige yolladılar alerji testleri yapıldı 15 gün de çıkar dediler neyse 15 gün boyunca devam etti tabi kan bu arada süt ve süt ürünleri yeme dediler 15 gün sonra gittik tahlillerimiz gitmemiş olmamış sonuç yok boşu boşuna beklettiler hemen ertesi gün kendi dr medipole gittik alerji testlerini yaptı 3 güne çıktı süt yumurta negatif dr olmadığı anlamına gelmez dedi neyse bize eğitim araştırmaya gideceksin alerji bölümüne dedi 2 haftadır randevu alamıyorum yok ozeldede alerji bölümü yok 2 aydır kan devam ediyor çaresizce bekliyorum varmı anadolu yakasında alerji uzmanı bildiğiniz
_Princesmom_ anakraliceee merhaba evet alerji bölümüne randevu almak çok zor bi dönem benim bebeğindeyse süt ve çoklu besin alerjisi vardı hastane hastane dolaşmıştık..size tavsiyem sancaktepe İlhan varank devlet Hastanesi alerji bölümü tek geçerim doktor Emre akkelle çok çok iyi bi doktor..ama direkt alerji bölümüne randevu verilmiyor ilk önce çocuk doktoruna gidip anlatın durumunuzu o sizi sistemden yönlendiriyor o şekilde alabiliyorsunuz randevu
Denizarya34 anakraliceee bizimde alerjimiz vardı göztepe medical park hastanesine gidiyoruZ çok memnunum öneririm ayfer ümit hanım çocuk alerji dr prof kendileri
Yabangulu anakraliceee geçmiş olsun biz 6 gün önce medicalpark Göztepe hastanesine gittik alerji doktoru var Prof. Gittiğimiz gün deri testi yaptı 8 aylık oğlum.Şunu da belirteyim tamamlayıcı sigortamız var canım yoksa gidemezsin pahalı hastane.Varsa özel sigorta falan bi bak istersen.Sormak istediğin bişey olursa sorabilirsin yanıtlarım.Bizimkinde süt ve yumurta alerjisi çıktı😞
anakraliceee @_Princesmom_ evet geçen hafta gittik çocuk polikinliginden alerji bölümünü açtılar ama randevu çıkması henüz bekliyoruz dr için de teşekkür ederim o hastaneye de talep bıraktım açılırsa oraya gideriz insallah
anakraliceee @Denizarya34 çok teşekkür ederim dr muz eğitim araştırma git dedi eğer bikac haftaya kadar açılmazsa randevu sistemi medical parka gideriz
IremSare Yabangulu anakraliceee @_Princesmom_ benim bebeğimde 3ay 7 günlük ve neredeyse hergün mukuslu kaka yapıyor. Ilk bu durumun arttığı zaman 1buçuk aylıktı gaita testi yapıldı bağırsak enfeksiyonu cıktı reflor verdi 5 gün sonra kontrole gittik tahlil temiz çıktı doktora söyledim mukuslu diye geçer dedi. Daha sonra 2 buçuk aylıkken grip oldu ve burun tıkanıklığı hırıltı vardı havaya başladık genizde biriken balgamı dışkı yoluyla atıyor dedi doktor geçer dedi. Şuan 3 aylık ve hala mukuslu sizde de bu şekilde miydi yoksa kan mi olması gerekiyor alerji diyebilmek için?
anakraliceee @Yabangulu çok sagol normal sigortamız var artık neyse vericez bi şekilde ne kadar fiyatı acaba birde bize doktorumuz süt yumurta testi yapmıştı kanda çıkmamıştı olmadığı anlamına gelmez demişti sizde kanda yaptırmışmiydiniz
Yabangulu anakraliceee anakraliceee bizim ciltte döküntü ve popoda pişik yapıyordu cildi çok kuruydu o şikayetle gittik .Kakada kan hiç olmadı bebeğimin.Kiminin bağırsakları etkiliyor kiminin cildini bazlısının da her ikisini.Doktor bize kanda çıkmayabilir dedi direkt deri testi yapalım isterseniz dedi o yüzden deri testi yapıldı sadece.yarın kontrolümüz var sorabilirsem sgk fiyatını sorar sana yazarım.
Esra79 anakraliceee bende götüreceğim çocugumu hangi bölüme randevu almam gerek cocuk için ayrı mı yoksa dırek cıldıyeye mı alıyoruz bilgilendirir misiniz 🙏🏼
anakraliceee @Esra79 çocuk alerji bölümü ama devlete gidecekseniz Öncelikle çocuk polikliniğine gitmeniz gerekiyor dr açtıktan sonra alabiliyorsunuz randevuyu
Yabangulu anakraliceee merhaba, hastaneden yeni geldik anca yazıyorum sgk ‘lı fiyatlar doktorun muayenesi 450 TL deri testi 1500 TL. Siz kan testi yaptırdınız diye onu sormadım ama. Hoşçakalın
1alpercocuk anakraliceee canım kendini çok hırpalama bende öyleydim. Bebeğim ek gıdaya geçince ve bol bol probiyotikler ile bunu kendim aştım hiç diyette yapmadım. Korkma sadece direkt süt ürünlerini tüketme ve yumurta yeme yeter ek gıdaya geçsin düzelecek annesi göreceksin. Ve keçi sütüyle yoğurt yaparsın ilk başta alışınca inek sütüyle denersin bol ilik sulu çorbalar içirir ayrıca kefir tükettirirsen çok işe yarıyor ben öyle aştım gezmediğim doktor kalmadı. En son araştırmalarım sonucu bağırsak florası bozukluğundan olduğunu ve tedavisinin probiyotikler olduğunu öğrendim. Hatta şimdiden takviye edici gıdalar oluyor ya probiyotikler biogai gibi alıp kullanabilirsin damla olarak
Emineszrtas 1alpercocuk Merhaba banada yardımcı olabilirmisiniz acaba instagram adım eminnetas dönüş yaparsanız çok sevinirim
Bukrem62 1alpercocuk benim oglumun adı da alper🥰 alerjik bi bebek ve dediğiniz seylere de %100 katiliyorum hatta bugun esim maflor probiyotik damla alacak
Safissssss 1alpercocuk mrb,benim kızımın başta mukuslu kaka,yüzünde egzeması vardı,ishal gibi kaka yapıyordu,diyet yaptım ama ishal gibi kaka ve şiddetli gaz devam ediyor, bağırsak etkili diyorlar sizde öylemi oldunuz,diyete rağmen geçmeyişinr çok takıyorum